פינת הפרשנים: המוכנות הצבאית והרקע הפוליטי

    המהדורה המרכזית No Comments on פינת הפרשנים: המוכנות הצבאית והרקע הפוליטי

    ויכוח ב'מהדורה המרכזית' ברקע הריאיון עם יו"ר ש"ס אריה דרעי – יעקב ריבלין: "משהו מאוד משונה בדברי דרעי. אף אחד לא מגלה לאויב אם הוא מוכן או לא. יש בזה עניין טקטי כלשהו, צה"ל מוכן". עו"ד אבי בלום: "נתניהו מרגיש איזה חוסר אמון בצה"ל, ולכן הוא לא מאשר עדיין כניסה קרקעית"

    16:10
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on שבועיים לאחר ליל הניסים: צה"ל פינה שרידי טיל איראני

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פינת הפרשנים ב'מהדורה המרכזית: הפרשן יעקב ריבלין ועו"ד אבי בלום שוחחו עם אבי מימרן והציגו את זווית ראייתם על המתרחש מהבחינה הפוליטית.

    יעקב ריבלין: "יש משהו מאוד בשונה בדברי דרעי. אף אחד לא מגלה לאויב אם הוא מוכן או לא. קשה לי להאמין שזו טעות והדלפת סוד צבאי. בטח יש בזה עניין טקטי כלשהו, אבל זה בטוח שצה"ל מוכן".

    בלום: "שרון יצא לחומת מגן רק לאחר שנתיים של הכנות. כרגע נתניהו מרגיש איזה חוסר אמון בצה"ל, ולכן הוא לא מאשר עדיין כניסה קרקעית למרות שהצבא לוחץ. אני לא מאמין שיש לו איזה תרגיל הסחה. ביבי נהנה מהלחץ האמריקאי כי זה נותן לו מרחב למסמס. הוא מבין שבסוף ייכנסו קרקעית אבל מושך את הזמן".

    ריבלין: "לנתניהו יש שופרות בתקשורת והם כולם מצייצים בימים האחרונים שצריך לתת זמן לפני הכניסה הקרקעית. אנחנו מבינים שאלו דפי מסרים שנתניהו מכתיב להם. החמאס מנסה לקנות זמן וזה לטובתו. אצלינו המשק יקרוס אם המלחמה תימשך עוד הרבה, כל יום של מלחמה עולה למשק מיליארד ש"ח".

    בסיום הוסיף ריבלין: "חייבים להתייחס למה שקורה בביתר עילית. אנשים גרים שם בלב אוכלוסייה פלסטינית וחוששים ממתקפת טרור בכל רגע. כמעט ואין שם נושאי נשק, וחברי הכנסת החרדים חייבים לדרוש ביטחון".

    האזינו



    0 תגובות